ماراتن کنکور با کد تخفیف ماز
نوشته شده توسط : مولود

در سبقت گرفتن برای شرکت در آزمون ماز، ترجیح بسیاری از ما سفارش این مجموعه با کد تخفیف است. هرکسی کتمان کند که شیفته‌ی کد تخفیف ماز نیست، از صداقت بویی نبرده و روشنی روز را انکار کرده است. البته کمی اغراق و شوخی چاشنی کار است وگرنه شما بسیار ملتفت و آگاه هستید و به ایما و اشاره‌ای از جانب همچون من نیازی ندارید. حالا اگر از تواضعم در دفاع از گروه آموزشی ماز بگذریم، راضی کردن والدین برای نام‌نویسی در آزمون ماز، با این وضع اقتصادی کمی دشوارتر است. پس با این فرض، می‌خواهم شما را در این جدال برای جلب نظر پدرها و مادرها مساعدت کنم.

 

آزمون ماز محک اصلی برای کنکور

شاخص‌ترین آورده‌ای که هر آدم منصفی برای آزمون ماز به زبان می‌آورد، همان انطباق حداکثری با معیار سنجش یعنی کنکور سراسری است. اگر تنها همین عامل را برای قضاوت در نظر بگیریم، شاید یک طرفه پیش قاضی نرفته باشیم و با زاویه‌ای معقولانه به اعتبارسنجی اقدام کرده باشیم. حالا شما تک‌بعدی فکر نمی‌کنید و اصرار دارید که گروه آموزشی ماز را از تیغ نقد خود بگذرانید؟ اشکالی ندارد ولی به اصول مهمی همانند شباهت سوالات به کنکورهای سال‌های اخیر توجه نکنید نه تبلیغات زرد و بدون پشتوانه.

اصلا مهم نیست که کد تخفیف ماز وسط باشد یا نه. این روزها همه‌ی سایت‌ها از جمله سایت ماز برای جذب مشتری بیشتر، کد تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرند و نمی‌توان آن را نشانه‌ای از بی‌کیفیتی یا داغ نبودن بازار آن در نظر گرفت. دیجی‌کالا که روزانه چندین میلیون بازدید را ثبت و ضبط می‌کند، کد تخفیف می‌دهد، پس آن هم بازارش کساد است؟ نه اتفاقا به منظور تشدید شمار کاربران در جهت توسعه‌ی بازار است.  

 

کنکور اقتصادی با کد تخفیف ماز

برخی کد تخفیف ماز را به عنوان نقطه‌ی ضعف مطرح می‌کنند ولی واقعا گناه کرده‌اند که در این شرایط نابسامان اقتصادی، باری از دوش خانواده‌ها برمی‌دارند؟ آیا کم‌کردن سود برای همدردی با والدین دانش‌آموزان عملی پسندیده نیست؟ واقعا تعجب می‌کنم از کسانی که با سوءنیت و بعضا با اهداف اقتصادی بدگویی گروه آموزشی ماز را می‌کنند و برای کشاندن به زورِ داوطلبان به سمت موسسات خود، از هیچ بی‌اخلاقی‌ای در مورد کد تخفیف ماز دریغ نمی‌کنند.

اگر این حلقه‌ی معدود و بعضا کم‌سواد را به حال خود رها کنید، بهترین کار را کرده‌اید. به این جنبه نگاه کنید که با آزمون ماز دو نشان را با یک تیر زده‌اید و هم به خود عون رسانده‌اید و هم از هزینه‌های خانواده‌ی خود کاسته‌اید. چنین فرصتی چه جای تأمل دارد؟ فقط باید عزم حضور کرد و با کد تخفیف های ماز در ازمون ماز ثبت‌نام نمود.

آزمون ماز

 

ترس از سخت بودن سوالات ماز

برخی از نابخردان عرصه‌ی کنکور، با دلهره انداختن در دل دانش‌آموزان نسبت به سطح آزمون ماز به حیات کاری خود ادامه می‌دهند. آن‌ها بدون هیچ استدلال متقنی، عرضه‌ی کد تخفیف ماز در بیشتر فصول سال را دلیلی برای مدعای خود اعلام می‌کنند و می‌گویند همه‌ی دانش‌آموزان نباید در ازمون ماز شرکت کنند و این آزمون‌ها برای افراد باهوش و رتبه‌های برتر طراحی شده است. آن‌ها یک مورد را از عمدا از قلم می‌اندازند و آن هم بخش ماز پلاس در آزمون ماز است که بخشی جداگانه است و عموم داوطلبان کنکور اصلا احتیاجی به پاسخگویی به آن‌ها ندارند.

حالا دیدید که چگونه حقیقت را به پستو می‌برند و آنچه را می‌گویند که با نیت خودشان سازگار است؟ پس شما هم برای خنثی کردن این حیله، کد تخفیف ماز را پیدا کنید و سریعا به سایت آن بروید تا دروغ‌گویان به سزای اعمال خود برسند. 





:: برچسب‌ها: ماز , آزمون ماز , کد تخفیف ماز , ازمون ماز , گروه آموزشی ماز , سایت ماز ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: